dilluns, 2 de juny del 2014

MARTA CASAS. AVENTURA AL 1714






Hola!, sóc la Marta.

He escrit una petita història després de mirar informació al blog "Projecte 1714". M'he llegit uns quants articles del blog i també he buscat més informació a internet. També he demanat ajuda a la meva germana i a la meva família.


Sóc una noia  de 14 anys que viu a un poble que es diu Sant Esteve de Palautordera.
Estem en guerra. Penso que potser seria millor marxar a un altre lloc .
Llavors penso... podria anar-me’n a viure al mar? Em podria construir una barqueta amb arbres que han caigut.
Per fi em construeixo una estupenda barca i llavors quant estic pel mar em trobo una illa meravellosa i em quedo a viure allà.
M’hi trobo perfectament en aquesta illa. Tinc un hortet i pesco peixos perquè estic a una illeta desconeguda i pesco cada dia, el peix allà és súper bo!
Quant s’acaba la guerra torno al meu poble i veig que no hi ha ningú, la guerra ho ha destruït tot. No m’agrada. Torno a la meva illa i allà, sóc feliç.
blocs.xtec.cat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada