dilluns, 2 de juny del 2014

MICAELA SANCHEZ. VIURE AL 1714




Hola em dic Micaela,  tinc 15 anys i visc a Santa Coloma. 

A l’escola hem hagut de fer un treball del 1714 i el meu producte és un treball en una cartolina. És un treball que explica com podria haver estat  la meva vida al 1714.

Això de posar-me a la pell del passat i imaginar-me com podia ser antigament, m’ha permès veure millor la diferencia entre ara i abans i ser conscient que hem de donar gràcies que la societat hagi canviat molt i que ho hagi fet a millor, encara que hi ha coses que no ens acabin d’agradar com la crisi. Fent aquesta feina he pogut entendre que antigament cadascú es buscava la vida com podia i que no tot era tan fàcil com ara. 

Aquest treball està fet amb un resum sobre el tema de la Guerra de Successió que vaig fer de deures amb l’ajuda de la pàgina web: www.xtec.cat en 1714. Hi vaig trobar molta informació i molt ben explicada. També en aquesta mateixa pàgina vaig veure els vídeos i vaig entendre-ho tot més bé. Fent aquest treball vaig pensar en l’any 1714, com podia ser, com pensaria i fins i tot com em vestiria antigament. He triat la forma de treballar en una cartolina perquè era una manera fàcil d’organitzar-me i fer-la amb bona presentació. 

Per mi triar aquesta manera de treballar és una forma de fer-ho amb ganes i sense adormir-me.
Crec que he fet un bon aprenentatge i que ha sigut una forma divertida i creativa per entendre millor tota la història que només estudiant com sempre que se’ns fa molt llarg i carregat. He aprés coses que sense fer aquest treball no aprendria i no em faria una idea del nostre passat. He pogut comprovar i he entès que antigament les guerres eren a vida o mort i que la gent vivia molt malament, molts més que viure, sobrevivien.







http://www.l-h.cat/detallAgenda.aspx?1K0RFqLYtUeGOqazAzjmRNDTBcxFli2ZrW4qazAQADyGcR5qJgqazB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada